Ceresit opäť sponzorom MS v hokeji

 

80. Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji sa tento rok uskutočnia v Rusku v Moskve a Petrohrade a aj tento rok je ich oficiálnym sponzorom značka Ceresit.

A aj v Rusku budú chcieť naši hokejisti - po vlaňajšom neúspechu a celkovom 9. mieste - uspieť. V skupine, ktorá sa hrá v Petrohrade, sa stretnú s úradujúcim majstrom sveta Kanadou, Fínskom, USA, Bieloruskom, Francúzskom, Nemeckom a s našim južným susedom, Maďarskom. Do štvrťfinále postupujú ako zvyčajne najlepšie štyri celky, krížom sa stretnú so štvoricou z druhej skupiny, kde hrajú napríklad naši susedia z Česka, vlani strieborní Rusi, tradične silní Švédi a hokejovo stále sa zlepšujúci Švajčiari.

 

Na ruskej pôde sa hokejové Majstrovstvá sveta konali prvýkrát v roku 1957, tento rok sa tam usporadúvajú siedmykrát. Trikrát vybojoval zlato domáci tím, avšak naposledy sa mu to podarilo v roku 1986, teda ešte pod krídlami ZSSR a v časoch takmer neporaziteľnej sovietskej zbornej. A keď sme pri číslach, tak tento rok je to už ôsme majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji, ktorého oficiálnym sponzorom je značka Ceresit. Prvýkrát sa kombinácia sponzoringu Majstrovstiev sveta, spotrebiteľskej súťaže a TV kampane objavila v roku 2009, kedy sa hokejový šampionát konal vo Švajčiarsku. O rok neskôr potom bol spustený špecializovaný portál, ktorý sa stal obľúbeným miestom stretávania všetkých fanúšikov ľadového hokeja a ktorý sa v čase konania šampionátu na oboch hlavných slovenských a českých vyhľadávačoch - Google a Zoznam - umiestňoval na absolútnej špičke. Veľká a aktívna bola aj skupina fanúšikov na Facebooku, ktorá z roka na rok rástla. Úspešné boli aj televízne kampane sa stavebnou chémiou Ceresit - či už TV spoty prezentujúca výhody škárovacích hmôt a silikónov Ceresit alebo špeciálnych edícií lepidiel na obklady a dlažby, ktoré boli k videniu v reklamných predeloch, vysielaných v priebehu priamych prenosov hokejových zápasov.

 

Marketingové aktivity v priebehu hokejových šampionátov v rokoch 2009 - 2016 pomáhali nielen budovaniu samotnej značky Ceresit, ale posilňovali tiež pozície obchodných partnerov a distribútorov. Stačí napríklad spomenúť na posledné Majstrovstvá sveta v roku 2015, ktoré Medzinárodná federácia ľadového hokeja IIHF označila titulkom "Česká republika bola senzačným hostiteľom". Obrovská návštevnosť - viac ako 740.000 divákov priamo na štadiónoch a milióny pri televíznych obrazovkách v Európe i za jej hranicami - posunula vlaňajší turnaj na 1. miesto v tabuľkách počtu divákov celkom aj v priemere na zápas (každý z 64 zápasov videlo priemerne 11.589 divákov).

 

Tiež tento rok, podobne ako v predošlých rokoch, sa spojenie špičkového hokeja a špičkovej stavebnej chémie Ceresit pripomenulo fanúšikom hokeja a lepidiel Ceresit ešte pred štartom hokejového šampionátu. Tradičná predajná akcia v hokejovom duchu - tento rok na lepidla na obklady a dlažbu CM 12, CM 12 PLUS a CM 16 - odštartovala už 1. marca a okrem atraktívnych cien poslala fanúšikom správu, že hokejový sviatok sa opäť blíži.

 

Viac informácií na www.ms-v-hokeji.cz